Resurse

Cu intenția de a veni în sprijinul susținătorilor Marșul pentru viață, am creat această secțiune unde, punem la dispoziție toate resursele de care ați putea avea nevoie pentru a facilita promovarea și creeare campaniilor de susținere pro viață.

Social media

Imaginile prezentate în mod atractiv, fotografiile inspirate și cât mai creative, toate vor contribui la îmbunătățirea campaniei de conținut, fiind redistribuite de utilizatori prin intermediul rețelelor sociale.

Materiale pentru print

Cea mai potrivită metodă de a scoate în evidență conținutul scris este evidențierea în cadrul acestuia a cât mai multe elemente vizuale, știut fiind faptul că pot fi mai ușor procesate și memorate, fără efort din partea audienței.

Materiale promoționale

Utilizarea unor grafice face mult mai atractivă și ușor de urmărit o prezentare de date. Pot fi realizate și folosite ulterior în cadrul conținutului scris existent sau independent de acesta.

Susține marsul pentru viață

Conținutul vizual este un “musai” în marketingul digital, lipsa lui fiind “penalizată” de cititori prin diminuarea interesului manifestat.

Donează

Cu intentia de a veni in sprijinul membrilor in activitati, va oferim toate resursele de care ati putea avea nevoie. Prin intermediul acestei pagini, vom prezenta toate elementele vizuale pentru a va facilita campaniile. Puteti downloada materialele necesare foloind linkurile de mai jos.

Materiale pentru print

Cea mai potrivită metodă de a scoate în evidență conținutul scris este evidențierea în cadrul acestuia a cât mai multe elemente vizuale, știut fiind faptul că pot fi mai ușor procesate și memorate, fără efort din partea audienței.

Materiale promoționale

Utilizarea unor grafice face mult mai atractivă și ușor de urmărit o prezentare de date. Pot fi realizate și folosite ulterior în cadrul conținutului scris existent sau independent de acesta.

Social media

Imaginile prezentate în mod atractiv, fotografiile inspirate și cât mai creative, toate vor contribui la îmbunătățirea campaniei de conținut, fiind redistribuite de utilizatori prin intermediul rețelelor sociale. 

Susține marsul pentru viață

Conținutul vizual este un “musai” în marketingul digital, lipsa lui fiind “penalizată” de cititori prin diminuarea interesului manifestat.

Donează

Împreună putem face diferența

Prin noua identitate vizuală a proiectului ‘’Marșul pentru viață’’ cunoscut și sub genericul de Mișcarea ‘’Pro Viață’’ ne-am dorit să facem ca acest marș să fie unul cool, care să celebreze viața, care să te facă să emptatizezi, să conștientizezi fenomenul dar fară să judeci sau să atribui o etichetă socială/culturală într-un mod eronat.

Călin Juravle – Brand identity designer 

Wincero Creative Group

Împreună putem face diferența

Prin noua identitate vizuală a proiectului ‘’Marșul pentru viață’’ cunoscut și sub genericul de Mișcarea ‘’Pro Viață’’ ne-am dorit să facem ca acest marș să fie unul cool, care să celebreze viața, care să te facă să emptatizezi, să conștientizezi fenomenul dar fară să judeci sau să atribui o etichetă socială/culturală într-un mod eronat.

Călin Juravle – Brand identity designer 

Wincero Creative Group