

Social media
Imaginile prezentate în mod atractiv, fotografiile inspirate și cât mai creative, toate vor contribui la îmbunătățirea campaniei de conținut, fiind redistribuite de utilizatori prin intermediul rețelelor sociale.


Materiale pentru print
Cea mai potrivită metodă de a scoate în evidență conținutul scris este evidențierea în cadrul acestuia a cât mai multe elemente vizuale, știut fiind faptul că pot fi mai ușor procesate și memorate, fără efort din partea audienței.
Materiale promoționale
Utilizarea unor grafice face mult mai atractivă și ușor de urmărit o prezentare de date. Pot fi realizate și folosite ulterior în cadrul conținutului scris existent sau independent de acesta.



Materiale pentru print
Cea mai potrivită metodă de a scoate în evidență conținutul scris este evidențierea în cadrul acestuia a cât mai multe elemente vizuale, știut fiind faptul că pot fi mai ușor procesate și memorate, fără efort din partea audienței.

Materiale promoționale
Utilizarea unor grafice face mult mai atractivă și ușor de urmărit o prezentare de date. Pot fi realizate și folosite ulterior în cadrul conținutului scris existent sau independent de acesta.

Social media
Imaginile prezentate în mod atractiv, fotografiile inspirate și cât mai creative, toate vor contribui la îmbunătățirea campaniei de conținut, fiind redistribuite de utilizatori prin intermediul rețelelor sociale.
Împreună putem face diferența
Undeva în acest site veți găsi un grafic în care este explicată diferența între a fi pro-viață și celelalte atitudini față de o femeie însărcinată și copilul nenăscut pe care ea îl poartă în pântece. În esență, diferența este sprijinul acordat deopotrivă celor doi, de către comunitate. Și pentru că pro-viață înseamnă ÎMPREUNĂ, iar la WINCERO dorim să aducem oamenii ÎMPREUNĂ pentru BINE, am conlucrat la acest site.

Călin Juravle – Brand identity designer
Împreună putem face diferența
Prin noua identitate vizuală a proiectului ‘’Marșul pentru viață’’ cunoscut și sub genericul de Mișcarea ‘’Pro Viață’’ ne-am dorit să facem ca acest marș să fie unul cool, care să celebreze viața, care să te facă să emptatizezi, să conștientizezi fenomenul dar fară să judeci sau să atribui o etichetă socială/culturală într-un mod eronat.

Călin Juravle – Brand identity designer